Terminstart

Idag började jag officiellt den nya terminen. Har insett att jag kommer ha otroligt mycket att läsa de kommande månaderna. Bara för att det är små kurser betyder det inte att de inte öser massa litteratur över en. För det gör dom. Så jag har börjat på den som det är mest bråttom med, en bok som vi har i Det professionella samtalet, och som ska tillbaka till biblan redan på torsdag. Så nu i veckan kommer jag läsa, läsa och läsa. Och läsa lite till. Sen ska jag läsa med. LÄSA. Synd bara att jag alltid blir så trött när jag läser. Slutar alltid upp i en två timmars powernap.

Imorgon var det sagt att vi skulle gå ut och ta en öl, men frågan jag ställer mig är: Med vilka pengar då?
Jag måste göra ändringar i min ansökan om csn och väntar på att blanketten ska komma hem. Innan dess-inga pengar. Jag tror jag har en tia på kontot.Sköj. Att vara student suger för tillfället.

Imorgon tänkte jag också dra mig upp ur sängen och träna. Hoppas jag lyckas. Jag har vart så jäkla trött det senaste. Det är en pärs att gå upp på morgonen. 
Men så länge viljan infinner sig så ska det nog gå vägen. 

Hej då   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0