Tröstshopping

Har vart så känslig de senaste veckorna. Haft gråten i halsen för minsta lilla grej, som konstant PMS! Och nej, jag är inte gravid så det kan ni stryka direkt, men skulle nästan kunna tro med mitt svängiga humör. Jag tror i alla fall att det handlar om att jag är stressad pga uppsatsen bland annat och ja, jag kan inte vänta tills skiten är över så att jag kan bli normal igen!

Nu har jag i alla fall gjort det som jag gör bäst när jag är ledsen: TRÖSTSHOPPAT! Jag älskar att tröstshoppa, det får mig verkligen på bättre humör. Helt plötsligt är det okej att unna sig dom här onödiga grejer som jag aldrig annars hade lagt pengar på. Men nu har jag klickat hem tre produkter från eleven.se, och mår genast mycket bätte :)


Hårinpackning som uppenbarligen ska hjälpa mitt hår att bli längre....Vi får väl se hur detta funkar. Jag vill ju faktiskt ha längre hår men det känns som att det kommer till en viss längd och så stannar det där. Kanske blir ändring på det nu?



Läppglans som ska göra läpparna 20%större. Jag har aldrig ens tänkt tanken att jag vill ha större läppar, men ändå kul o testa om detta verkligen är så bra som det ska va...och ibland kanske man vill ha lite mer plutiga läppar, vem vet? :)


OCH, det enda jag egentligen "behövde", en ögonkräm.

Jag lovar att uppdatera er om huruvida jag ser yngre ut, med större läppar och längre hår om några veckor eller ej.

Nu-sova!
God natt!!


Kommentarer
Postat av: lena

Den där läppgrejen funkar faktiskt himla bra, men det känns därefter också. Men vill man va fin får man lida pin!

2011-01-03 @ 11:54:37
URL: http://lmh84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0