The strangers

Gårdagskvällen blev lyckad. Vi drack kaffe o käka bakelse och åt massvis med popcorn och snacka massa strunt.Slappt o gott precis som en fredagskväll ska vara. Sen kolla vi på film, Strangers....... ooooooooooooh vad jobbig den var. Vet inte om jag var i ett känsligt sinnestillstånd igår eller nåt för jag tyckte den var AAAAASSSSäcklig. Sen den inte. Fast den var ju bra, så om ni vill kan ni se den. Om ni vill bli skrämda, till döds. Nästan.
Så när Myran drog hem och jag skulle krypa till kojs själv (Lukken sov inte hemma inatt) kunde jag bara inte göra det. Jag var som ett litet barn som var rädd att en galen stranger skulle gömma sig under sängen. Så jag försökte somna på soffan. Slutade med att jag fastnade i massa skitprogram. Somnade inte förräns halv 5. Nu ska jag aldrig mer se skräckfilm. I alla fall inte när jag ska sova själv.

Idag har jag jobbat och det har gått bra. Massvis med fina nyheter. Ja, det gick bra fram tills en halvtimme innan stängning när jag gjorde ett fel i kassan och sen verkligen inte kunde tänka mig fram till en lösning. Kändes som att jag läste MatteD. Typiskt att sånt ska hända när nästan alla har gått hem och ingen kan komma till undsättning. Jaja, vi ska lösa detta imorgon.

Nu är jag trött. Tacopajen står i ugnen och väntar. Lukas ska se på sport ikväll så jag ska hänga med datorn och desperate housewives.

Bye bye

VARNING!VARNING!VARNING!VARNING!VARNING!


VARNING!VARNING!VARNING!VARNING!VARNING!



Kommentarer
Postat av: Myran

Haha riktig kolesterolafton!:)

2011-01-25 @ 13:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0