Det kommer mera

Jahopp, det roliga fortsätter. Snart kommer min nuna även synas i tyskarna och franskarnas hem. En fransk och tysk kanal har nämligen köpt Jag är en ö! Haha. Fantastiskt kul. Jag och Lukas har suttit och diskuterat kring om jag kommer att bli dubbad eller ej?
För er som fortfarande inte sett den, men som vill, så finns den på SVTplay fram tills 21 Juli.

Annars finns inte mycket att berätta. Igår var vi på grill hos svärfar, det en riktigt trevig kväll med korv och öl och jordgubbar och trevligt sällskap. Plugget fortsätter, nästa vecka är det tentadags. Jag är laddad, men det kommer bli svårt! Helt otroligt vad mycket lagar och bestämmelser det finns. Helt otroligt att människor faktiskt har koll på såna saker.

Men mest är jag pirrig och glad idag och Italien närmar sig med stormsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0