igår

Igår åkte vi till Västervik med Agneta och Henrik. Väldigt mysig stad måste jag säga.
Kvällen var väldigt lyckad. Det började med att svärmor bjöd på restaurang. Väldigt snällt av henne, och maten var jättegod. Efter det begav vi oss mot ruinen där festivalen hölls. Jenny lyckades fixa både biljetter in till visfestivalen samt backstagepass.  Och Jenny var ju strålande som vanligt, och jag var som vanligt väldigt stolt!
Efter det satt vi med Jenny o gänget backstage och drack gratis öl mm, och bara hade det jättemysigt.
Lyckad kväll.





Idag har jag o Lukken vart på stan och fixat lite, sen träffade jag Hanna och Micke. Vi satte oss i trädgårdsföreningen och drack kafffe och pratade strunt.

Nu har jag läst klart Varför gråter inte Emma? Otroligt gripande bok, jag kan verkligen rekommendera den. För er som inte vet vad det är för bok handlar det om Arboga morden 2008, där de två barnen Max och Saga blev mördade. Intressant att se mammans synvinkel på det hela, men väldigt hemskt samtidigt att läsa om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0