imorgon ska jag ösa ur mig allt, äntligen.

Fullt upp!
Tentapluggande i flera dagar nu, med ett litet välbehövligt avbrott för middag hos svärmor igår. Väldigt trevligt var det. Men tentapluggandet tar kål på mig och jag vet varken ut eller in längre, kan inte ens räkna ut dom "enklaste" uppgifterna längre.... Men jag är ändå pirrig (jag vet jag är sjuk) inför tentan imorgon på ett trevligt sätt. Tycker det är ganska kul med salstentor och framför allt efteråt när man bara kan Släppa ALLT!
Efter imorgon har jag sommarlov! WOHO!

Mer kul som händer. Hanna kommer till Linköping imorgon så vi ska försöka få in en träff nån gång under helgen. På fredag åker jag och Lukas till Västervik med svärmor Agneta och hennes Henrik för att dricka öl och ha det trevligt på visfestivalen. Min kära Jenny ska sjunga och spela där, och jag kände att jag inte kunde missa det. Ska bli såå kul med hela grejen och framför allt att få träffa Jensy och ge henne en stooooooor kram.

Sen blir det nog knappt en lugn stund innan måndag, och då vet ni ju vad som händer :)

Nu ska jag plugga det sista för ikväll sen ska jag ta en dush och mysa ner mig i soffan

hej då


Kommentarer
Postat av: Storasyster Pernilla

Lycka till med tentan!



Å Italien på måndag va?

Jag är inte ett dugg avundsjuk...



Kram <3

2011-07-13 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0