Italien tips tack?

Denna dag tillägnar jag till att göra research inför Italien, som nu bara är 9 dagar bort (!)
Försöker få koll på vad det är egentligen som man ska se och vad man kan skippa. Känner att man har ganska dålig koll. Så, alla ni som varit i Italien i några utav de städerna vi ska till (Milano, Venedig, Florens, Rom, Cinque Terre) TIPS ÄR VÄLKOMNA!

Kände att det blev lite jobbigt när jag insåg att alla saker jag skrivit upp som jag vill se i Venedig ligger på tusen öar runt omkring. Har en känsla av att den staden kan bli lite omständig när det gäller sevärdigheter pga allt vatten..... Men tror att det blir kanon ändå.

Känner mig väldigt pirrig över att det verkligen händer snart! Har väntat alldeles för länge.

Ikväll ska vi dra hem till David och spela Scene it igen. Både jag och Lukas har haft lite abstinens efter det sedan förra helgen. Gratis nöjen en lördag kväll är alltid bra. Imorgon ska vi nog gå på bio, har gratisbiljett både till bio och götta så det får man ju utnyttja nu när pengaflödet inte är ultimat.

Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0