scene it?

Helgen fortsätter i duktighetens tecken, och idag har jag vart uppe sedan tidigt och tvättat. Känns alltid så gott när det är klart. Så snart har jag inte bara ett rent hem utan även rena kläder! Känner mig dock otroligt seg idag, allting jag gör gör jag i snigelfart. Försöker plugga, men huvudet verkar inte vilja ta till sig hur man räknar ut arvslotter idag. Kan inte fatta att det bara är en föreläsning kvar och sen är det tenta plugg?? Vart tog denna tiden vägen?

Igår kväll åkte jag i alla fall hem till David efter att grabbarna flyttat klart. David var så snäll och bjöd både på flyttpizza och flyttöl, trots att jag inte hjälpt till. Som tack sorterade jag hans dvder från bäst till sämst....tror dock att det kommer att vara ändrat tills nästa gång jag är där :)

Vi spelade i alla fall ett jätteroligt spel "Scene it" hette det och var typ som Buzz fast om film! kan verkligen rekommenderas för er som tycker om film och kollar mycket på det, annars kan det nog vara lite svårt. Väldigt kul i alla fall och ingen blev väl gladare än jag när det kom en scen med tillhörande frågor från en Nakna Pistolen film..... :) Åh Leslie! Sicken man. RIP.

Das war alles. Imorgon är det 2 veckor tills vi sätter oss på tåget till Italien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0