aj aj

Skitdag detta är hittills.
Har så ont i huvudet att jag inte orkar fokusera på någonting :( Pluggandet blir ju lidande för detta såklart...Och jag MÅSTE boka hemresan imorgon, men jag drar mig så sjukt mycket för det, jag tror att jag hoppas att någon ska komma och plinga på hos mig och säga att dom har en tidsmaskin som kan ta mig hem på fem minuter.....Det hade vart greit. Eller en bil som dom kan ge mig, kanske att någon vänlig själ läste mitt blogginlägg igår och kände att "denna tjejen måste ju bara få en bil det hör ju jag". The perfect stranger.

Nä. Men jag måste ju boka, det inser jag ju. Ser inte fram emot morgondagen :( :( Packa orkar jag inte heller göra! Kort o gott, jag har tröttnat på dessa resor fram och tillbaka. Har gjort dom alldeles för många gånger. Önskar att jag bodde där nere eller i alla fall närmre. Att det ska ta nästan 6 timmar är inte OK.

Och snart kommer Lukas hem, jag ringde precis och sa att det inte gjorde nåt om han bara fick ett infall att köpa nåt godis på vägen hem. Det hade varit helt i sin ordning idag!!!
Så att vi har nåt att smaska på till filmen ikväll. Jag har ju sett den säkert 10 gånger nu men tycker ändå att det är välldans spännande

Nu ska jag nog sätta på en kopp kaffe, det kanske hjälper mot huvudvärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0