fisketur

Imorse tog vi bilen ut till Sätravallen och fiskade. Trevlig dag!

Dagen började dock sådär för min del...

Vad bra att jag tog på mig mina converse från Kina just denna dag.

Men dagen blev bättre

Oj oj oj...vad händer här?

Hannes fick sin (och först av alla) första fisk!

Ingen liten sån heller.

Lukas fick vara mannen i gänget och ta död på den stackars firren

Ungefär runt den här tiden var jag förundrad över att jag lyckats utveckla en rädsla för fiskar?

Sen var det Lukas tur att få glänsa

Stolt fiskare :) haha.

Det blev en till aborre sen, och efter sex timmar gav vi oss hemåt efter en lyckad fisketur.

Nu ligger vi utslagna på soffan efter att ha ätit lite sill o potatis och kollat på Grown ups (som för övrigt inte rekommenderas)
Härlig dag.

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh va mysigt! Inte alls avis!

2011-06-19 @ 15:54:58
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0