home sweet home

Idag efter föreläsningen sätter jag mig på bussen hem till Varberg. Ska bli underbart att komma hem,  det är på tiden att jag får komma hem o krama mina nära och kära. Har längtat såååå mycket efter alla. Midsommarafton ser jag mest fram emot, då får jag först träffa hela familjen på midsommarmiddag hos min syster och på kvällen ska jag träffa mina älskade vänner. Några utav dom träffar jag väldigt sällan så då känns det extra kul. Det kommer bli kanon. Och imorgon ska jag till Ge-kås, också en kär vän jag saknat ;)

det enda som är okul med detta är buss och tågresan som jag har framför mig, men den har jag ju klagat på i tre dagar här på bloggen nu så jag tror inte jag behöver säga nåt mer :)

Hej hej från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0