hsflfafnlsnlfsanjn

Åååhhh..... Vad är det för fel på mig idag???
Jag sitter med min sista inlämning för terminen och min hjärna verkar ha helt lagt av!!! Otroligt frustrerande. Det går inte alls bra. Jag kan inte tänka klart och kommer ingen vart. Försöker skärpa till mig men det är inte lätt när man har noll koll på vad jag egentligen håller på med. Gud ge mig styrka.

Det är den här jäkla långledighetens fel. Fast det har ju vart otroligt gott att bara släppa allt i några dagar och bara slappna av. Det har jag vart förtjänt av tycker jag...
På måndag börjar dessutom min sommarkurs...Vad har jag gett mig in på??? :) Ekonomisk familjerätt dessutom, helt olikt allt jag läst hittills. Men det ska faktiskt bli intressant tycker jag. Och då har vi salstenta också, det gillar jag bättre än att sitta hemma och skriva hela dagarna. Då går man dit - gör sitt - går hem och dricker öl. Det är ett finfint upplägg tycker jag... :)

Det enda som håller mig igång nu är att jag vet att jag kommer att åka till Varberg snart o krama om mina kära, och att jag vet att det väntar en fin resa till Italien när detta är över. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0