Life is good

Just nu flyter det mesta på bra känner jag. Igår tog jag det drastiska beslutet att skriva om min hemtenta från början, nytt ämne...ja hela kittet. Det är jag glad för, för med det nya ämnet gick det så otroligt mycket snabbare. Så nu är hemtentan inlämnad och om allt går bra så är denna terminen nu avslutad. På måndag börjar jag om på nytt.

Hela eftermiddagen/kvällen har jag suttit och kollat hotell i Italien. SÅ nu är ALLT bokat. Jaaaa! Åh, känns så himla himla skönt. Nu börjar vi få ordning på allt.

Så. Om lite mer än en månad kommer jag sitta på denna takterass på vårt hotell i Florens, kanske käka lite frukost, och kolla på Duomen.
LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gumman! Såg först idag din grattiskommentar i min blogg! Sån koll har jag, haha. Tack för gratulationerna. Ja jag var lite hemlig av mig där i vintras, hade nog själv lite svårt att fatta att jag var med barn så det var svårt att få in det naturligt i konversationer, haha. Men nu är det förhoppningsvis bara några dar kvar här så det börjar sakta smälta in att det blir en lite bebis. Självklart får vi ses i sommar! Har ju nästan ett helt år av ledighet framför mig nu! Hoppas att allt är bra med dig, verkar vara så från bloggen att döma iallafall! Kram

2011-06-15 @ 11:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0