midsommar helgen förbi



Midsommar helgen i Varberg är förbi och jag är åter tillbaka i Linköping. Hade en härlig helg hemma med familj och vänner! Visar detta för er med lite bilder.























Nu har det fina vädet kommit och äntligen känns det som sommar!!
Igår hade jag en underbar dag som startade med en långpromenad med Linda tidigt på morgonen. Efter det pluggade jag ute i trädgården hela dagen och på kvällen träffade jag Petra. Vi spelade minigolf, åt glass och avslutade med några kalla öl på uteservering. Riktigt trevligt!

Idag är det 19 dagar kvar tills Italien :) :) :) :) LÄNGTAR!!!!!!!

Nu är det snart dags för föreläsning för mig. Hoppas ni haft en härlig midsommar helg allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0