nyfiken

Jag är så dum. Sitter och googlar i hopp om att det ska finnas nån skvallertant där ute som kan berätta vem som vinner Bachelorette....fast egentligen vill jag ju inte veta, jag vill ju se finalen på söndag, det är bara det att jag är lite otålig just nu. Jag hoppas i alla fall på att det blir Sebastian som vinner. Men som sagt, det får jag ju veta snart. Kom på precis att det är ju faktiskt fredag idag så jag behöver ju inte vänta så fasligt länge.

Igår fick jag csn (JAAAAA), så nu försöker jag kolla över min ekonomi så noggrant som jag kan, och undrar om det inte är så att jag faktiskt kan unna mig lite shoppning?? Borde inte, men vill ju så gärna. Det är ju dessutom rea överallt just nu och det kliar i fingrarna på mig....åå. Vi får se hur det blir. En liten topp kan väl inte skada?

Skönt med fredag och helg i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0