reklamen


Här är reklamen för er som är intresserade av att se den, men inte sitter och tittar på 2an hela dagarna.

Sitter just nu och försöker kolla upp buss o tåg till Varberg på onsdag. Det går sådär. Jag är så jävla trött på denna omständiga resa, ursäkta franskan. Men det tar emot så mycket. Jag trodde ju att jag skulle kunna ta swebus, som börjat gå med direkt bussar till varberg, men sista bussen gick kl 15 (har föreläsning till 16) och tog dessutom ganska lång tid. En av bussarna tog nästan 9 timmar. Va? Jag kan nästan ta mig till Thailand på den tiden. Strålande förbindelser naturligtvis.
Får se hur jag gör....
Kan inte nån bara ge mig en bil? Jag fyller ju trots allt år relativt snart.

Nu ska jag äta makaronipudding. Mums.

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va spännande! Ska försöka hålla mig vaken så jag kan se dig på tvn ikväll!!!

2011-06-21 @ 17:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0