earth hour

Hoppas ni släckte lyset ikväll. Det gjorde vi!






Vi tog tillfället i akt och hade en liten Yatzy-turnering. Vi spelade om vilken film vi ska se ikväll, och jag vann med 5-1 i matcher, så nu ska vi snart se Thelma and Louise. Nöjd! Jag fick yatzy 4 gånger så jag började fråga Lukas om det var så att jag hade otur i kärlek?... ;)
Man borde ju göra såna grejer oftare inser jag...bara skippa tvn och umgås.

Dagen idag har varit perfekt. Vi gick upp tidigt och åkte till Vingåker. Det var en trevlig utflykt. Jag köpte ett par jeans, en träningstopp, en tröja, ett par sockar och ett par trosor. Men det var inte kläderna som var det viktigaste, det var trevligt att åka på utflykt bara. Toppen dag.

Nu blir det film. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0