hemtentadags

Då var det dags för första tentan för terminen.... Nu när jag tänker efter låter det ju ganska slappt, det är ju mars! Men men, slappt har jag inte haft det, med eller utan tentor. Ska bli faktiskt ganska kul att skriva, måste bara komma igång. Och ikväll kommer jag att belönas med öl, det är ju peppande bara det.

Kan jag få säga än en gång hur sjukt kul Zumba är? Love it! Längtar redan tills nästa onsdag. Alla ni som tycker om att dansa och ha kul - testa Zumba! Nu kan jag ju inte uttala mig om all zumba, den skiljer sig väl från ställe till ställe, men på Actic här i linköping är det i alla fall kanon.

Nä nu måste jag sätta igång.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0