Hot Shots!

Hemtentan är äntligen inlämnad. Det känns gott att ha den över, den var svårare och krångligare än jag trodde. Nu får vi ser om den blir godkänd bara, men det är ett bekymmer jag tar itu med om två veckor i såna fall :)
Men vi fick inte någon ledighet från kursen tyvärr utan den nya delkursen började idag. Men föreläsningen var intressant så det gjorde inte så mycket. Efter föreläsningen strosade jag runt på stan lite innan Zumban. Det var som vanligt skitkul och asjobbigt.
Ikväll är jag ensam hemma. Jag har myst ner mig på soffan framför Hot Shots med lite godis. Jag trivs! Hot shots är bra, det enda som saknas är Leslie Nielsen ;)
Imorgon tar jag nya tag i dom andra kurserna....

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0