jempa på nyhetsmorgon

Imorse gick jag upp klockan 6 och bänkade mig framför tvn och nyhetsmorgon och Jenny. Jag var trött, men det var det värt. Det var så spännande att se på Jenny på tvn, men hon var precis som vanligt, snygg och rolig och charmig. Och hennes framträdanden var ju också kanon. Jag är så stolt över henne!För er som missade framträdandet var jag smart nog att ta lite bilder på det :)







Så jag har haft en riktigt skön morgon på soffan faktiskt. Nu har jag pratat med Martina en stund och måste sätta igång med dagens plugg. Fast jag har ingen riktig lust, det är ju så fint väder ute så jag vill helst av allt bara gå ut och leka i solen. Ingen Zumba blir det idag heller, har fortfarande ont i halsen :( Men men, livet leker känner jag idag. Mitt humör är på topp.

Puss på er alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0