Läser....

Åh vad trött jag är på att läsa just nu. Inte läsa som i plugga utan läsa som i läsa. Det tar ju aldrig slut, och så fyller lärarna på med litteratur hela tiden. Så otroligt omotiverande och tråkigt. Jag vet ju knappt vad jag läser längre. uuuh. Jag hinner inte med att lära mig nåt känns det som.

Ser fram emot i sommar, jag har sökt en skrivkurs, enbart för skojs skull (och csn). Då får man ju använda sin fantasi i alla fall istället för att sitta och läsa vetenskapliga artiklar dagarna i enda. Så i sommar satsar jag på att bli författare istället :)

Nu tycker jag i alla fall att jag förtjänar en kaffepaus.

Sen vill jag också tillägga att jag längtar efter vår. Snart snart snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0