Måndagar

Jag älskar måndagar alltså (kommer nog ta tillbaka detta den dagen då jag har jobb). Men det är alltid lika skön känsla med att man har gjort sin jobbhelg och har en ny vecka framför sig med massa skoj.
Måndagar för mig är också:
- Box kl halv sju med Linda. Otroligt kul och särskilt nu när man börjar bli bättre.
- Top model kl 20. Ikväll är det la final till och med? Jag gillar ingen av finalisterna. Klagade ju tidigare på Ann men vet inte om jag gillar den andra bättre alltså....
- Världens bästa Hotell kl 21. Alltså, jag har längtat hela veckan efter detta.

Just nu sitter jag med min hemtenta som jag skjutit upp alldeles för länge. Men idag har jag motivationen känner jag, så det går bättre än sist! Gott..

Ha en bra måndag alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0