Min sista helg på jobbet

Så nu har jag jobbat min sista helg på jobbet. Det känns faktiskt..... konsigt. Alltså det konstiga är att det känns som att jag inte slutat. Så jag känner inte så mycket för det känns liksom inte verkligt. Nu blir det mer tid över till skolan, mig själv, och jobbsökande. Det känns bra. Men jag kommer sakna jobbet såklart! Men samtidigt älska mina lediga helger.
Var ju tvungen att utnyttja min personalrabatt en sista gång så jag köpte en klänning och ett par solglasögon idag. Perfekt till Italien. :)

Jahopp..o så dagens tråkiga - LHC är ute :( Jäkla skit. Jag hade i och för sig inte hoppet om guld i år, LHC har inte varit så bra som jag vet att dom kan vara. Det har helt enkelt inte varit deras säsong. Men jag säger som jag brukar: Nästa år blir det guld :)

Hoppas ni haft en bra helg! Imorgon tar vi nya tag..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer vara saknad gumman! Känns tråkigt att inte fått säga hej och lycka till ordentligt, fast vi kommer att ses snart och gotta oss i en massa onyttiga mumsigheter... Kram och stort lycka till!

2011-03-21 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0