så var den här igen....

...förkyldningen. Jag är dock inte riktigt nere i skiten ännu, och jag försöker desperat förhindra den från att bryta ut genom att dricka echinaforce för fulla muggar. Har aldrig vart så osugen på att bli sjuk. Inte nu tack - jag har inte tid. Kom gärna när jag förtjänar att ligga på soffan några dagar och sluka tvserier dygnet runt.

Idag har jag trotsat halsontet och illamåendet och tagit mig ner på stan. Lukas fyller 25 år imorgon, och jag var tvungen att panikhandla present. Det är alltid svårt att köpa present, men detta var nog den svåraste gången i och med att det är 25år han fyller och man gärna vill ge nåt av betydelse. Jaja. Nu blev det som det blev. Paket kommer han få imorgon i alla fall.

Sedan har vi städat och nu har jag bakat morotskaka till imorgon. Helst vill jag bara krypa ner på soffan men har lite skolarbete att fixa och måste laga kvällsmat och matlåda till imorgon. Får se om jag orkar, annars får det bli standard korven på gottin imorgon som alla andra helger :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0