skön söndag

Idag trodde jag att jag vaknade i tid tills jag insåg att det var sommartid, så helt plötsligt hade jag ju sovit för länge istället.... Suck. Halv 11 gick vi alltså upp, jag fixade lite frukost till oss, och sen gick vi ut på promenad. Jag är ju en liten sucker för loppisar, och idag var det en asstor loppis på kupolen, så dit gick vi. Det fanns ju hur mycket prylar som helst, men inte mycket som jag föll för. En liten minivas för 15 spänn fick följa med hem i alla fall. Den ska jag ha vitsippor i när det blir aktuellt tänkte jag.

Efter loppisrundan gick vi hem och jag pluggade en liten stund innan jag mötte upp Linda på gymmet. Jag hade grym träningsverk sen i fredags men det gick bra ändå. Jag är väldigt chockad över hur kul jag tycker det är att träna. Man känner sig så himla hurtig och duktig efteråt.
Sen har jag pluggat lite mer efter det.

Men jag tycker att det har varit en helt klockren helg. Jag har verkligen njutit av ledigheten och har ändå inte slösat bort den framför tvn, det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0