The Bachelor

Äntligen! Som jag har väntat. Ni kanske kommer ihåg att jag var lite besatt av Bachelorette för nåt år sedan? Och blev förkrossad när hon (vad hon nu hette) valde fel kille i finalen. Ja, jag grät nästan om jag inte minns fel! Nu är det i alla fall Jasons tur att välja tjej!! Kolla in tv11 kl 17 vardagar. Där har vi en fin och snäll kille!



Tyvärr råkade jag se vem som vann nu när jag skulle hämta denna bilden, men skitsamma. Det är kul att kolla ändå.
Joina mig i denna underbara Bachelor-värld ni också vettja!

Annars vann LHC precis med 5-1 mot Skellefteå. Dom spelade riktigt bra idag, hoppas det fortsätter så. Men man vet ju aldrig i hockeyns värld, tyvärr.

I helgen händer det massa skoj. Inget jag vill skriva om just nu, men ni får se efter helgen. Är riktigt glad just nu i alla fall!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0