underbara fredag

Den här dagen har varit helt perfekt. Tog lite sovmorgon, åkte sen ner till gymmet oxh tränade lite, och på vägen hem handlade jag med mig lite fina tulpaner. Sen har jag plockstädat lite och tagit det lugnt innan Lukas mamma kom hit på lite kaffe. Efter det tog vi en liten sväng ut till Tornby för systemet och jag skulle in på OnOff och köpa ett tvspel.... :)

När vi kom hem käkade vi lite pizza och jag städade klart här hemma. Så nu sitter jag här med ett rent och fint hem, och känner mig helt redo för helg.
Ikväll är jag ensam hemma, så då blir det tvspel för hela slanten tror jag.


Fredagsmys..


...och fredagsnöje... :)

Imorgon drar jag, Luke, Ant, Razz och Dave the Shave till Vingåker! Ska bli skitkul, jag har aldrig varit där. Jag får däremot inte handla allt för mycket, trots att det är löning idag har mycket redan lagts undan till Italien resan, så jag är inte rik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0