lyckad helg

I fredags gick jag och Lukas upp tidigt för att åka till Varberg på överraskningsvisit! Jag hade saknat Varberg och min fina familj så det blev ett spontant beslut att åka ner.

Klockan halv 12 plingade vi på dörren hemma hos mor och far.... Ingen öppnade. Typiskt. Men då åkte vi till farmor och farfar som blev jättechockade, men jätteglada. Där tog vi en fika och lät farfar ringa pappa och försöka ta reda på vart dom höll hus. Så efter några timmar åkte vi tillbaka hem och gjorde ett nytt försök, denna gången gick det bättre :)
Vi kunde dock inte stanna hemma så länge, men vi hann prata lite och äta lite god mat innan det var dags för nästa överraskning. Denna gången var det Jenny som inte visste att vi skulle komma på hennes releasefest i Göteborg. Så vi tog tåget upp ihop med Martina och Jonas och efter en öl på ett mysigt ställe på stationen styrde vi oss mot Pannrummet. Även Jenny blev väldigt glatt överraskad!
På Pannrummet var det trevligt, det var massa folk som var där för att fira Jenny och dricka god öl. Det bjöds även på champange och självklart framträdande!
22.40 gick sista tåget hem så då fick vi ta farväl av Jenny och Göteborg och åka tillbaka till Varberg. Hellyckad dag och kväll!!


Jempa signerar skivor....

 
.... medans vi andra dricker öl

Dagen efter var tillägnad mina föräldrar, så vi hängde på deras loppistripp runt halva stan. Jag köpte inget men det var kul ändå. Sen fick mamma en briljant idé, WIC85 spelade ju match, så det kunde vi ju gå och kolla på. Sagt och gjort. Och Warberg levererade ju som vanligt, 5-4 i förlängningen blev det. Kul att se dom, har ju inte vart och kollat på flera år.
På kvällen kom yster till oss, vi åt god mat och kollade melodifestivalen. Jag hade ju ingen direkt favorit, men tyckte det var bra att Eric Saade vann.


WIC85 spöar skiten ur nåt Uppsala lag.. :)

Igår efter frukosten gick vi på en liten promenad bland sommarstugorna och kung ranes höjd, för att sedan sätta oss i bilen tillbaka mot Linköping.


Världens sötaste hund på promenad

 
Lukas njuter av den underbara utsikten :) och en till bild på Kalle bara för att han är så söt.

Hade en toppen helg. Känns dock tråkigt att jag inte fick träffa några kompisar, men detta gången var det ett medvetet och nödvändigt val - ibland måste mamma och pappa få lite tid också.
Jag åker nog snart igen så jag får träffa mina kära vänner också.

Hoppas ni andra haft en bra helg med!
Ikväll blir det Box! KUL!!!

Kommentarer
Postat av: ingela

KALLE!!!!!! Sag att han hade klader pa 151 church hill cheam sutton igen :) trodde bara han hade det pa julen?? :) jag medger att han ar sot

2011-03-14 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0