Mina fina vänner

Jag känner att jag är väldigt lyckligt lottad. Jag har världens bästa vänner. Snälla, omtänksamma, roliga och smarta tjejer som jag verkligen ser upp till och är stolta över. Jag är lyckligt lottad som får finnas i deras liv!

Det tråkiga med detta är att dom inte finns här hos mig, utan alla är utspridda lite överallt, och jag saknar dom ständigt. Dom finns i Varberg, Göteborg, Uppsala, London, Stockholm... ja lite här och var, och jag får träffa dom alldeles för sällan. Som tur är har jag fina vänner här i Linköping också, så jag är ju inte ensam :) Jag önskar bara att jag kunde samla alla mina fina och ha dom här hos mig jämt.

Älskar er, tack för att ni finns!

















Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0