Världens bästa hotell

Såg ni "Världens bästa hotell" igår på 3an? Jag hade faktiskt inte planerat att se det, tyckte inte att det verkade så jättespännande, men vad fel jag hade! Vad underbara människor! Jag blev helt varm i hjärtat och satt och skrattade högt för mig själv här hemma. Allra bäst var det när han i receptionen skulle prata engelska. Underbart!! Missade ni det så tycker jag verkligen att ni ska se det på tv3play!

Idag är det ju helt underbart väder ute!! Helst av allt vill jag bara gå ut på promenad. Men det går inte, av två anledningar:

1. Jag har en seminarieuppgift till imorgon som måste göras.
2. Jag har skadat tån. Jag vet inte hur, varför eller vad som hänt. Men jag kan inte trampa ner stortån för då kommer det en ilande smärta som hugger till och håller i sig ett bra tag efteråt. AJ! Skitkonstigt. Hoppas det går över till imorgon så att jag kan gå på Zumban...Annars blir jag ledsen. Och hur ska det annars gå att jobba i helgen? Men det borde gå över, jag får bara vila tån så mycket det går.

Hoppas ni får en bra dag, och kul Ingela att du uppskattade Kalle och hans fina klädsel :)
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0