338..

.. är min reservplats till skrivkursen i sommar. 338??? Hur många söker egentligen? Det var en besvikele, den kursen hade vart perfekt för mig annars, den är på distans så jag hade kunnat vara hemma i Varberg mycket. Nu får jag läsa ekonomisk familjerätt istället. Det är egentligen ett vettigare val, men det är på plats här i Linköping och det känns lite opepp. Men men.

Äntligen helg! Det ska firas med att gå upp tidigt imorgon och träna Bodypump. :) det ska bli kul känner jag. Gillar att starta dagen med lite träning. Annars blir det en lugn och skön helg.

Förövrigt har jag en ny favoserie "Little people Big world" eller vad sjutton den heter. Dom e så duktiga, söta och bra. 



Och tycker ni inte att pappan ser ut som Richard Gere? Hur likt?



Erkänn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0