good times

Nu blir det lite allt på en gång igen. Det händer mycket för tillfället. Veckorna är fullspäckade med plugg och helgerna med kul.

Förra helgen var det som sagt Påsk. På söndagen kom Jennie och Stefan hit. Det var ju så underbart väder så vi satte oss i Trädgårdsföreningen och åt lite Subway. Jättehärligt var det! Det var en helmysig dag som avslutades med lite god mat, Mästarnas mästare och film. Trevligt!


Yster och Stefan

I Fredags åkte jag till Stockholm för att träffa min vän Fathima som kommit enda vägen till Stockholm från Irland för att semestra lite och se vårt fina land! Det var så himla kul att se henne, det var över fyra år sedan sist. Vi hade mycket att prata om, så det var det vi gjorde hela dagen och inget annat egentligen! Vi satte oss först i en park och pratade i några timmar, sedan åt vi lunch på ett mysigt café i gamla stan för att sedan gå och möte upp hennes syster. När vi gjort det satte vi oss återigen ute på en bänk och bara pratade och pratade. Sen åkte jag hem :( Hade kunnat stanna hela helgen.
Vissa människor gör det verkligen att man inte träffat på så länge, det kändes som att det var igår.


Jag och Fathima


Sara och Fathima

Igår gick vi upp tidigt och tog bilen ut till Lukas släkts stuga, Ant hängde också på. När vi kom det var det strålande sol, vi satte oss ute och solade och tog varsin öl. Fick några underbara soltimmar, sen gick solen i moln. Men vi hade det gott ändå. En lugn helg med grill, kortspel, yatzy och lite öl och vin. Avslappnande och bra.



  








Med allt trevligt som hänt de senaste dagarna känner jag att jag fått så otroligt mycket energi. Nu är jag redo för en ny vecka och nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0