Gooo Sweden!!!

Gött! Saade gick vidare!Wohooooo!!


mm...sicken liten manboy han är.

Jag blir ju som vanligt extremt patriotisk i såna sammanhang och tyckte ju att Sverige var klart bäst igår. Lukas anklagar mig för att inte vara objektiv...Va?Vem? JAG? Ok, kanske stämmer till viss del...en liten.
Men jag gillade faktiskt Slovenien också. Det var en fin bete. Hon kan få komma 2a tycker jag.



Nu ser jag bara fram emot morgondagen såååå mycket. Kommer bli spännande! Vet inte om jag tror på vinst dock, men allt är möjligt!

Försöker skriva hemtenta. Koncentrationen är, som vanligt nu för tiden, inte direkt på topp. Känns som lördag idag. Mitt huvud har tagit helg. Jag vill gå ut och plocka liljekonvalj. Men det får vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0