hehe...

Här kommer mer skoj....



störtskön!

Idag har det varit en omotiverad dag. Så har det vart senaste tiden. Jag kan inte få mig själv att göra saker som jag borde. Jag går upp i tid, sätter mig vid datorn med en kopp kaffe... och sen tar det stopp.
Hoppas på en bättre dag imorgon.

Jag kom i alla fall iväg och tränade Burn idag, det var riktigt skönt. Har dock ont i handleden sen igår så kunde inte göra armhävningar och sånt, men det gick bra ändå. Det blir en träningsvecka detta. Imorgon kommer veckans höjdpunkt, ZUMBA (lovelovelove it), sen dan efter det var det nån dansaerobics (ojoj stavining på detta?) som samma tjej som har zumban skulle hålla i, så det var jag ju bara tvungen att boka upp mig på också.

Känns bra! Dans alltså. Det är renande för själen kan jag berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0