helgen som varit

Det har varit en trevlig helg.

Igår åkte vi på dubbelkalas för Lukas farmor och farfar i Kisa. Det var ett trevligt kalas med massa god mat och fika. På kvällen kom David hem till oss och joinade oss i melodifestivaltittandet. Det var ju himlans spännande måste jag säga. Det trodde jag aldrig. Det var synd att det inte gick hela vägen, men en tredje plats är inte fy skam det heller :)

Måste bara påpeka en sak. Vi var väldigt seriösa igår nämligen och satte poäng på varje låt för att göra det hela ännu roligare. Mina favoriter var Slovenien, Österrike, Estland, Serbien och Ungern. Dom kom på 13e, 18e, 24e, 14e och 22e plats?? Kontentan av detta? Europa tycker inte som mig. Grekland som jag gav minst poäng kom 7a. Azerbaijan kom på plats nr 16 hos mig. Konstigt det där.

Nu är det annat som gäller - final i hockeyVM. Jag är lite för rastlös för att kolla konstant men tycker ändå att det är väldigt spännande. Heja heja.

Idag fick jag sova länge, sen fick jag ett mycket trevligt sms från Hanna som var på besök i Linköping. Hon ville fika. Det ville jag med. Hade en väldigt trevlig fika och promenad kring stångåg innan hon åkte tillbaka till el stockholmo. Det var väldigt trevligt att träffa henne, jag har en fin vän i henne!! <3

Imorgon måste jag motvilligt återgå till min hemtenta.
Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0