Italia

ooooh. Jag har så mycket att göra nu. Onsdag har jag inlämning i ena kursen, torsdag morgon inlämning i andra kursen, och nästa vecka inlämning i tredje kursen.
Och ändå är det enda jag vill göra att planera Italien resan!

I fredags åkte jag och Lukas nämligen till SJ och köpte och bokade resan! (wooooohoooo) Det känns...HUR bra som helst. Åker den 18e Juli och kommer hem den 4e Augusti. Det känns helt overkligt, men jag är så glad att det verkligen blir av.

Nu har vi dock kommit på att vi inte kan vara så spontana som vi velat vara. Det finns ju så otroligt mycket vi vill se, att vi nog måste strukturera upp det, göra en reserutt, boka hotell osv. Nästan att vi måste schemalägga vissa dagar så att vi verkligen hinner se det vi vill...

Just nu ser det ut så här. 3 dagar i Milano, 2 dagar i Venedig, 3 dagar i Florens, 4 dagar i Rom, 1 dag i Pisa och 1 dag i Cinque Terre. Önskar att jag hade två veckor till att spendera...Men tror att det kommer bli bra, oavsett vad vi hinner med och inte.

 
Biljetter och Cinque Terre....

Vill bara bli klar med allt skolarbete nu så att jag kan sätta mig i lugn o ro och kolla hotell osv... Men det kommer väl.
Kan inte fatta att jag om 2 veckor är utbildad beteendevetare. Fil. kand. i beteendevetenskap med inriktning psykologi. Jag gillar´t :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0