Yatzy!

Har haft en sjukt trevlig kväll.
Först gick jag på danceaerobics (fortfarande orsäker på den stavningen).. det var....sjukt svårt och väldigt jobbigt. Har nog aldrig svettats så mycket. Alla andra framstod som professionella dansare medans jag flängde fram och tillbaka som en gorilla på jakt efter banan. Trodde ju att alla skulle va nybörjare...men icke. Får se om jag går igen, det var lite för mycket att hålla i huvet tyckte jag.

Efter träningen köpte jag med mig några 3,5or hem och placerade mig framför datorn, jag och Eve hade nämligen bestämt att vi skulle spela yatzy och dricka öl med varann idag över webcam. Haha, det var svintrevligt. Det kändes faktiskt som att vi satt i hennes vardagsrum hemma i Varberg och umgicks. Hur trevligt som helst. Att man inte gör sånt oftare. 2 och en halv timme senare och varsin vunnen omgång sa  vi hej och godnatt.
Och nu ska jag nog knyta mig också.

Imorgon ska jag och Lukas snacka med SJ om interrailkort och jag ska förnya mitt pass....Äntligen!


Tack gode Gud för fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0