Bojkotta Melodifestivalen?..

Det kommer jag ju aldrig göra såklart, det är ju årets höjdpunkt på många sätt o vis, men just nu har jag nästan bra lust. Startfältet är släppt och jag känner bara att det är samma artister vaaaaaarje ååååår. När desstuom Sean Banan, Torsten Flinck och Björn (?) Ranelid ska vara med så förstår man ju hur högt dom lagt ribban. Ska vi inte satsa på att vinna i år istället?
Jag tycker nästan att det vore bäst att ha med bara "okända" artister, för då skulle folk rösta på låt och inte artist. Fast det kanske skulle vara tråkigare att kolla på då?
Vet inte. Det är ju några månader kvar så det återstår ju att se hur bra det blir.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

NEJ!!!

Aldrig bojkotta melodifestivalen!

Vi har redan köpt biljetter till deltävlingen i Göteborg.

Barnen bara ääälskar melodifestivalen :)

Bra uppfostrade va? ;)



Kram!

2011-11-21 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0