guten morgen

Sitter med morgonkaffet och kollar på Vakna med the Voice. Skitkul program tycker jag, kollar alltid de få dagar jag går upp innan klockan 9. Och idag gick jag upp klockan 8 bara för att få en längre pluggdag, men så fastnade jag här. Jaja.

Idag är det äntligen onsdag och vi ska få se lite hångel i Bonde Söker fru. Personligen tycker jag att det är alldeles för lite sånt i Bonde. Jag menar, är det dags att börja pussas när det är två personer kvar? Jag kanske är för van vid amerikanska Bachelor, där är det hettar till redan i första programmet. Kanske lite överdrivet dock.

Insåg precis att jag nog måste sluta kolla på nyheterna. Jag blir ju alltid förbannad. Just nu prata dom om en man som skulle utvisas till Iran, men gränspolisen gjorde fel och skickade honom till Irak och där sitter han nu fängslad pga detta...ja det var nåt med nån motståndsrörelse.....vet ej......Dåligt gjort av gränspolisen i alla fall.
Tror att jag bara skriver för att jag inte vill hoppa ur pyjamasen och ta tag med dagens plugg?

Men nä. Nu är det färdigslappat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0