Hej då Varberg

God Morgon!
Då var helgen i Varberg förbi. :( Har haft det helt underbart! Men det har gått för fort! Här ska ni få en utförlig beskrivning av min helg.
I fredags kom vi dit sen eftermiddag, vi fikade lite med mamma och pappa och tog ett glas vin, sedan åkte vi till Eve och Mads. Där bjöds det på Eves specialitét och en göttig efterrätt. Vi snacka lite skit och kollade gamla bilder och vid ett tiden sa vi godnatt och adjö.

Dagen efter mötte vi upp Carin och Lou och tog en promenad och fika med dem. Jättemysigt, och Lou hade växt så mycket sedan jag såg henne sist och var sååå söt. Hade gärna haft henne i mitt knä hela tiden om jag själv fått välja :) Sicken liten gottis alltså.
Vi hann umgås en stund med mamma och pappa innan vi på kvällen drog till Martina och Jonas där även Kicki var, och åt en asgod middag (som vanligt! Martina är en riktig kock!!!) drack lite vin, alla utom Martina såklart, och pratade hål i huvudet på varann. Lukas och Jonas spelade tvspel medan vi tjejer höll till i köket. Underbar kväll tyckte jag!Martina ska ha en eloge för att hon lyckades hålla sig vaken till halv tre (!)

På söndagen var det dags för julbord i Åkulla med familjen. Det var så kul att vara samlade allihopa och jättekul att se alla. Det händer ju dessvärre allt för sällan. Det var gott med julbord och som sagt kul att träffa alla men dessvärre gick det för fort, och jag hann inte riktigt prata med alla innan det var slut. Farmor och farfar följde med hem till mamma och pappa efteråt för en snabb kopp kaffe, men sen var det dags för mig och Lukas att ge oss ut i stormen och åka hem. Jag kan säga att jag på många sätt inte ville detta! Dels för att jag inte ville köra bil när det blåste så mycket men även för att jag inte ville lämna varberg och alla nära och kära.
Det gick dock över förväntan att köra, det blåste inte såå mycket, och jobbigast var nog regnet. Jag körde lugnt så det tog lite tid men igårkväll runt åtta tiden var vi hemma i lägenheten i Linköping.

Jag var helt slut när vi kom hem igår men orkade ändå vika lite tvätt, sen kollade vi på An Idiot abroad och efter det blev det snart läggdags.
Idag känner jag mig utvilad och redo för att plugga!

Kommentarer
Postat av: martina

saknar dig massor redan <3

2011-11-28 @ 22:06:34
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0