malin + yster = gavin



Jag och yster har köpt biljetter till Gavin Degraw i Februari! Jaaa! Vad glad jag är.
Nu ska jag lyssna sönder alla skivor fram tills dess så att jag verkligen kan skråla med i varenda låt som kommer :) Jaja, ni vet att jag älskar honom. Det kommer bli underbart, precis som sist då jag kände mig typ kär i flera veckor efteråt, haha.

Förövrigt kan jag skriva en liten notis, jag är trött på hockey för tillfället. Det går ju bannimej inte bra alltså. Skärpning nu pajkar. Längtar redan till nästa säsong. Har hört att Weinhandl skall återkomma då, måtte det vara så. SM-guld är på tiden nu, det vet både jag och du. Linköping skall segra snart, det vet alla som är smart(a).

Känner att det var ett fint sätt att avsluta kvällen med en spontandikt.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0