Många bollar i luften idag

Imorgon åker jag och Lukas till Varberg så idag försöker jag vara så effektiv som möjligt.
Har tvättat i några timmar nu och kommer hålla på i flera timmar till. Mellan tvättarna försöker jag plugga. Går sådär med det idag. Sen måste jag julpynta ikväll också, vi kommer ju tillbaka på söndag, och då är det första advent så då vill jag ha det mysigt här hemma.
Känns liiiiiite tidigt att sätta upp tomtar o sånt, men jag vet att jag aldrig kommer orka göra detta i två omgångar, så det får bli så helt enkelt. Inte många tomtar, men några stycken. Sen ikväll blir det packa och fixa med lite annat smått o gott.

Det ska i alla fall bli väldigt trevligt att komma hem till Varberg och träffa alla nära och kära. Det blir dock en hektisk helg, nästan varje minut är inplanerad. Imorgon kväll blir det middag hos Eve o Mads, på lördag ska vi träffa Carin och Lou och på kvällen ska vi hem till Martina och Jonas. På söndag är det julbord med hela "tjocka" släkten i Åkulla och sen bär det hemåt igen. Men det ska bli såååå mysigt! Och snart kommer jag ju till Varberg igen så då har jag lite mer tid på mig.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Längtar till söndag!!!



Tomtar plockar jag inte fram riktigt än, tar det lagom till Lucia tror jag. Det är ju lååångt till jul, så jag tror att jag hinner tröttna om jag pyntar redan.



Kör försiktigt kära syster!

2011-11-24 @ 18:45:33
Postat av: Pernilla

Hörru!

Vad har du för emailadress?

2011-11-24 @ 19:13:21
Postat av: Martina

Tack för igår kväll love, saknar dig massor! Blanda ihop en skål med fetaostsås, ät med matsked o tänk på mig ;-) puss love yoooou!

2011-11-27 @ 22:49:16
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0