massage

Ja hörrni. Har man inget bra att säga ska man inte säga någonting alls, eller hur är det nu man brukar säga? Oavsett om man brukar säga det så säger jag det nu. Därav mitt lilla blogg uppehåll.

Idag är dock en bra dag och jag kan berätta att jag varit och fått massage! En helt underbart lyxig upplevelse men som gjorde djävulskt ont! Jag ville helst skrika hela tiden men höll det inom mig och tog det som en man. Jag hade visst muskelknutor längst hela ryggraden och lite överallt i nacke, axlar och rygg. Nu hoppas jag att detta är anledningen till mitt konstiga huvudbrus och att jag efter detta ska vara kurerad.
Jag passade även på att titta in på MQ och hälsa på, och det var riktigt trevligt att träffa dom gamla jobbarkompisarna. Jag fick hålla tillbaka händerna för att inte ställa mig och vika tröjor. Det är svårt att bli av med arbetsskador :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Massage är aldrig fel! Men du bör nog gå mer än en gång, så allt lossar.

Jag har varit yr ett bra tag, gick till "min" osteopat och han knäckte till i min nacke, och vips, så var yrseln borta =)



Kram!

2011-11-08 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0