vill ha mer helg

Det har varit en trevlig helg men den har gått ALLDELES för fort. Det blir väl så när man har mycket inplanerat. Och även om jag gillar att hitta på saker så gillar jag inte när man sitter där på söndagkvällen och undrar när man ska få va ledig igen.

I alla fall. Det blev ju som sagt träning på lördagmorgonen, skitjobbigt men skitkul. Efter det tog vi en frukost på ett trevligt litet fik och uppdaterade varandra om våra liv. När jag kom hem på eftermiddagen färgade jag håret och sen drack jag några öl med Antero och Jim.
Igår var det soffhäng hela dagen framför reprisen av Så mycket bättre, och lite tvspel, sen gick vi på fars dag middag hos Lukas pappa.
Das war alles, men så mycket mer har inte hunnits med.

Idag känns måndagen extra tung, jag är trött och har läst 8 sidor på 3 timmar. Ser fram emot ikväll då jag får krypa ner i sängen och titta lite i min nya tidining som kom idag och kanske läsa lite i nån trevlig bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0