2067 kronor

Det var vad det stod på min mobilfaktura idag................
ÅÅÅÅHHHH
Vet inte om jag kan rekommendera Glocalnet så varmt längre...det beror på hur bra dom löser detta. För det är ju givetvis helt fel. Jag skulle få betala 59kr i månaden och surfa fritt för, men dom har istället tagit betalt för varje MB eller KB eller vad det nu är... jag vet inte och jag fattar inte och jag orkar inte!

Det värsta var att jag kände på mig att det skulle bli fel. Ingenting går väl så smidigt som jag tyckte att det gick.....
Så jag var redan inställd på att börja fajtas.

Jaja. Det är inte värre än när jag fick ett brev från Norge där som sa att jag skulle betala 55 000 norska kronor tillbaka på skatten.... Då höll jag på att dö, men det löste ju sig som tur var :)

Håll tummarna för mig hörrni! Annars kanske jag får svälta mig själv nästa månad!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

MEN GUD!!!

Jag hade kolat vippen kan jag säga.

Jag har ett sånt där abonemang som kostar 199 kr/månad som jag får ringa, smsa och mmsa för. Sen har jag lagt på fri surf för 69 kr/månad. Har aldrig krånglat som tur är.

Hoppas det löser sig, jag håller tummarna!

Trevlig helg /Pernilla.



Ps, ses vi nästa helg?

2011-10-14 @ 15:38:14
Postat av: Malin

Vad har du för abonemang? Om saker och ting inte går som jag vill kanske jag blir tvungen att byta.



Nästa helg, menar du pappas födelsedag då?? Dessvärre inte,men förhoppningsvis ses vi snart ändå!!

2011-10-14 @ 16:05:18
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0