5 år senare..

Idag firar jag och Lukas 5 år! Tiden har gått otroligt fort måste jag säga. Och jag är såå glad att Lukas fortfarande finns vid min sida. Denna snälla, omtänksamma och underbara man som jag uppskattar sååååå mycket.
Tack gubben för att du står ut med mig och finns hos mig i vått och torrt. All kärlek till dig!!

Mamma och pappa kommer idag, så det blir inget romantiskt firande, men det skjuter vi upp till en annan dag. Men Lukas gjorde i alla fall frukost till mig imorse och det var fint av honom tyckte jag.
Nu tänkte jag att vi tittar tillbaka på dom här 5 åren.



 

















Ser fram emot fler fina år ihop!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Sötisar <3

2011-10-07 @ 21:58:19
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0