bästa presenten

Idag var vi på söndagsmiddag hos Lukas mamma. Mycket mycket trevligt var det. Jag fick en försenad födelsedagspresent och blev ÖVERLYCKLIG. Bästa presenten, kanske någonsin? Orkar inte tänka tillbaka på vad jag fått i födelsedagspresent tidigare men just nu känns det absolut så i alla fall.
EN.................

KAFFEMASKIN!!



Jag älskar den av hela mitt hjärta. Nu jäklar ska här drickas lyxkaffe.

Det har varit en väldigt mysig dag, jag tycker så mycket om Lukas familj, dom är så goa. Nu ska vi mysa ner oss i soffan framför en film.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

En Nespresso ser jag att det är.

Det blir ju så gott kaffe!



Kram <3

2011-10-17 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0