illamående

Känns som att jag ätit konstant hela dagen!!...uuuh...
Först var vi på middag hos Lukas mormor och morfar. Jag tog en alldeles för stor portion lasange, men lyckades få i mig hela ändå. Sen var det ju efterrätt såklart...äppelkaka och vaniljsås. Kunde ju självklart inte tacka nej till det. Var sååå mätt när vi gick därifrån. Var tvungen att lägga mig och vila när vi kom hem, paltkoman var total. Men efter en timme gick vi till Lukas pappa där farmor och farfar Börefelt var på besök, och fikade. Mackor och kaffe och chockladbollar... Och nu ligger jag utmattad på soffan igen och skulle hemskt gärna spy lite.

Men det har vart en trevlig dag!
Ikväll är jag återigen ensam hemma och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är väl ingen mening med att du tänker på vad du ska göra.

Är man i matkoma så är det enda man orkar, att ligga i soffan och kolla på tv. Helst nåt tårdrypande med nån riktig snygging i.

Kram på dej!

2011-10-13 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0