inte i fas

Jättekul att jag trodde att jag låg i fas (till och med långt före) i skolan, och just läst klart hela folkhälsorapporten från 2009..... då jag upptäcker att det endast är 1 kapitel jag läst och inte hela rapporten. Suck.
Jag såg framför mig hur jag skulle bli klar med uppgiften före helgen till och med, men det kan jag ju glömma nu. Så nu ska jag försöka ladda ner resten och fortsätta läsa. Det är dock väldigt intressant och spännande, och jag har insett att jag borde ändra om min kost lite. Tex så äter jag fisk kanske en eller två gånger i månaden men det rekommenderas att man ska äta 3 gånger i veckan! Hört att man blir smart av fisk dessutom, så kanske inte vore helt dumt att äta lite mer.... ;)
Och 5 frukter per dag? Det vet jag inte ens hur man ska hinna med. Någon som följer detta?

Ok, back to work.


Ps. Pernilla, jag heter ballmallan på wordfeud, lägg till mig så tar vi en match! Och tack för att du kommenterar, du är den ende! :) Ds

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, jag tänkte faktiskt att du hette så, sökte det igår men vågade inte chansa ;)



Klart jag kommenterar, det är ju astråkigt att blogga om ingen kommenterar ibland.

Det var därför jag la ner min blogg.



Fisk 3 ggr i veckan, ja ja, det är väl därför jag är som jag är ;) äter ju ingen fisk...

2011-10-20 @ 17:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0