Lördagsnöjen

Det var en trevlig fredag igår trots den dumma räkningen.
Vi kollade idol först...Och skämdes ihjäl...Jag kunde knappt kolla för att jag tyckte så synd om dom. Efter Idol kollade vi på Super 8, helt ok film. Kvällen slutade alldeles för sent, vi fastnade framför "Döden klär henne" som gick på TV, fortfarande lika bra :)

Så var det lördag idag och jag ligger på soffan och tar det lugnt... Lukas är iväg och drar upp en båt, jag hade egentligen tänkt följa med men var knappt vid medvetande när han gick i morse.Om en stund ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför dagens bravader. Älskade Annika kommer till Linköping idag och jag ska möta upp henne på en eftermiddagsdrink när hon kommit med bussen halv tre.. Det ska bli sååå trevligt att träffa henne. Efter det blir det hockey hemma hos David, och senare ikväll kommer jag gå ut och möta upp Annika och svänga mina lurviga. Har inte varit ute på år och dar, så det ska bli riktigt trevligt.

Ha en härlig lördag alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0